топик, блог, фотосет ёки йўналтиргич яратиш

Рейтинг
+280.82
avatar

Toshkent islom universiteti

Батафсил

Affiliatsiya va uning Islomda aks etishi.

Илм-фан
Biz so`z yurutmoqchi bo`lgan masala psixologiya fani tarmoqlarida va umuman jamiyatda kata ahamiyatga ega bo`lgan masalalardan bo`lib, buning sababi shaxslararo munosabatlarda bu fenomenning muhim o`rin tutishidadir. Mashhur tadqiqotchi va psixoterapevt L. Gorovits shaxslararo munosabatdagi inson xulq atvorini 2 guruhga ajratgan
1

Диний экстремизм ва терроризм.

Илм-фан

 “Ўз қўлларингиз (бахиллигингиз) билан ўзларингизни ҳалокатга ташламангиз!”         
                                                                                                       

O‘zlaringizdan bo‘lgan rahbarlarga itoat eting

Toshkent islom universiteti
Илм-фан
O‘zlaringizdan bo‘lgan rahbarlarga itoat eting
Dunyoviy hukumatni kofirlikda ayblash orqali islomga umuman yot bo‘lgan “fitna” — amaldagi davlat tuzumiga qarshi qurolli qo‘zg‘olon ko‘tarish amaliyotini qo‘llashga harakat qilayotgan diniy ekstremistik tashkilotlarning mavjudligi ham shunday xulosa chiqarish imkonini beradi.

Salaf va xalaf so‘zlari nima ma’noni bildiradi? Salaf va xalaf olimlari orasidagi farq nimalarda namoyon bo‘ladi?

Toshkent islom universiteti
Илм-фан
Salaf va xalaf so‘zlari nima ma’noni bildiradi? Salaf va xalaf olimlari orasidagi farq nimalarda namoyon bo‘ladi?
“Salafiylik” tushunchasi arab tilidagi “salaf” so‘zidan olingan. “Salaf” so‘zi esa “ajdodlar”, “avval yashab o‘tganlar” ma’nolarini anglatadi.

NLP asoslari.

Илм-фан

NLP (neural linguistic programming)  bugungi kunda hayotning har bir jabhasida keng qo`llaniladigan psixologik usul bo`lib undan tadbirkorlar,reklama agentlari  va harbiylar  keng foydalanishadi.Chunki ayni shu sohalarda faoliyat olib boradigan shaxslar keng jamoatchilik bilan ish olib borishadi va NLP texnologiyalarini bilish bu shaxsga notanish insonlar bilan tez yaqinlashish va ularning ishonchiga tezroq kirish imkonini yaratadi.NLPdan nafaqat shaxslararo munosabatlarda balki televideniye va radio orqali namoyish etiladigan reklamada ham keng foydalaniladi.Mashhur amerikalik monopolist Ford shunday degan edi ”Reklamaga pul tejash,vaqtni tejash maqsadida soatni to`xtatib qo`yish bilan barobardir”.Bu monopolist sotsiologlardan ancha oldin reklamaning kuchini